مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 22:522022-07-21سياسي

ایران می تواند محور همکاری چندجانبه جدید در جهان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به دستاورد های اجلاس تهران اظهار کرد: - حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه ایران می تواند محور همکاری های چندجانبه جدید در منطقه و جهان باشد، گفت: اجلاس تهران هوشمندی و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به دستاورد های اجلاس تهران اظهار کرد: این اجلاس هوشمندی و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ایران می تواند محور همکاری های چندجانبه جدید در منطقه و جهان باشد، اضافه کرد: دشمنان سعی کردند در ارتباط با گروهک های ضدانقلاب در کشورمان ناامنی ایجاد کنند که با هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی این توطئه ها خنثی شد و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امیدآفرینی و جهاد تبیین مهم ترین سلاح برای مقابله با دشمنان محسوب می شود، عنوان کرد: جهاد تبیین با بهره گیری از توان نیرو های انقلابی و جهادی در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران می تواند محور همکاری چندجانبه جدید در جهان باشد

ایران می تواند محور همکاری چندجانبه جدید در جهان باشد