مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-21حوادث

هلال احمر: خودرو سنگین برای آواربرداری اعزام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد امیرخانی در گفتگویی با بیان اینکه شدت ریزش کوه و صعب العبور بودن منطقه کار را برای امدادرسانی دشوار کرده است افزود: - معاون امداد و نجات هلال احمر کرمان با تشریح جزییات حادثه ریزش معدن در شهرستان اُرزوییه گفت که برای آواربرداری از این معدن روباز خودرو سنگین به منطقه اعزام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد امیرخانی در گفتگویی با بیان اینکه شدت ریزش کوه و صعب العبور بودن منطقه کار را برای امدادرسانی دشوار کرده است افزود: نیاز به خودرو های سنگین برای آواربرداری و خارج کردن 2 محبوس از زیر آوار داریم.

وی اظهار داشت: در پی اعلام حادثه توسط فرماندار ارزوییه در ساعت 13 امروز مبنی بر ریزش دیواره های یک معدن روباز کرومیت در محدوده این شهرستان و محبوسی سه نفر، به سرعت یک تیم جست و جو و نجات متشکل از رییس شعبه و 2 نجاتگر به محل مورد نظر اعزام شدند.

امیرخانی گفت: سه نفر در معدن روباز کرومیت چیل آباد با یک دستگاه بیل مکانیکی و پیکور مشغول فعالیت معدنی بودند که دیواره معدن ریزش کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: امدادگران پس از گذشت 25دقیقه با توجه به صعب العبور بودن مسیر به محل حادثه رسیدند و پس از انجام اقدامات لازم موفق شدند یکی از سه مصدوم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: خودرو سنگین برای آواربرداری اعزام شده است

هلال احمر: خودرو سنگین برای آواربرداری اعزام شده است