مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-21پزشكي

واکسیناسیون سنین 5 تا 12 سال همدان مناسب نیست/ روند افزایشی مراجعه بیماران کرونایی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه واکسیناسیون سنین 5 تا 12 سال همدان مناسب نیست گفت: روند مراجعات بیماران به مراکز درمانی افزایشی است و می طلبد افراد به واکسیناسیون توجه جدی داشته باشند.

- فاطمه ترکمان اسدی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس اظهار کرد: این روزها متاسفانه با روند افزایشی بیماری کویید 19 و مراجعات بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان های همدان مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه این مراجعات از هفته گذشته بسیار چشمگیر و افزایشی بوده است گفت: آمارها نشان از شروع پیک هفتم بیماری کویید 19 دارد و افراد برای حفظ سلامتی خود همچنان علیرغم خستگی از تنش های چندین پیک گذشته، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن شلوغ را مورد توجه قرار دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه هرچه زودتر نسبت به دریافت واکسن بوستر افراد خانواده به خصوص کودکان 5 تا 12 سال اقدام شود عنوان کرد: پوشش واکسیناسیون سنین 5 تا 12 در سطح استان بسیار نامناسب است که البته آمار کشوری هم در این خصوص چندان خوب نبوده است.

وی با بیان اینکه زیرسویه های امیکرون غالبا علاقه مندند که درگیری های جدی تری در کودکان ایجاد کنند که در این راستا واکسیناسیون حائز اهمیت است گفت: اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سنین 5 تا 12 سال همدان مناسب نیست/ روند افزایشی مراجعه بیماران کرونایی

واکسیناسیون سنین 5 تا 12 سال همدان مناسب نیست/ روند افزایشی مراجعه بیماران کرونایی