مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-20ورزشي

اخراج 25 بازیکن یک تیم سعودی توسط مربی!


رودی گارسیا سرمربی جدید تیم پس از بررسی گزارش های فنی در مورد آن ها تایید کرده است که در فصل آینده نیازی به این بازیکنان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه الریاضیه از حضور 25 بازیکن تیم فوتبال النصر در لیست مازاد رودی گارسیا خبر داد.

پس از ناکامی النصر در کسب جام داخلی طی دو فصل اخیر و نرسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 که هنوز به اتمام نرسیده، مدیران دست به تغییرات روی نیمکت تیم زدند و رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

در همین خصوص گارسیا انقلاب بزرگی را در النصر آغاز کرده است.

روزنامه الریاضیه در این خصوص و به نقل از منابع خود فاش کرد که مدیریت فوتبال باشگاه النصر امروز به بازیکنانی که از فهرست حضور در اردوی اسپانیا حذف شده اند، خبر خواهد داد.

همین منابع اعلام کردند 25 بازیکنی که از حضور در اردوی ماربلا اسپانیا محروم شده اند، تمرینات خود را از هفته آینده در مقر باشگاه آغاز خواهند کرد.

این بازیکنان یا باید به تیم های دیگر قرض داده شوند، یا با پرداخت مبلغی فروخته شوند و یا برای فسخ دو طرفه به توافق برسند.

الریاضیه خاطرنشان کرد که رودی گارسیا سرمربی جدید تیم پس از بررسی گزارش های فنی در مورد آن ها تایید کرده است که در فصل آینده نیازی به این بازیکنان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج 25 بازیکن یک تیم سعودی توسط مربی!

اخراج 25 بازیکن یک تیم سعودی توسط مربی!