مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-20سياسي

برگزاری سوگواره بین المللی شبیه خوانی با حضور دو گروه خارجی در تهران


مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: نخستین سوگواره بین المللی شبیه خوانی 4 تا 6 مردادماه با حضور گروه هایی از کشورمان و همچنین دو گروه خارجی از نیجریه و عراق در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه هیأت و مسجد خبرگزاری فارس، نشست خبری نخستین سوگواره بین المللی شبیه خوانی صبح امروز چهارشنبه 29 تیرماه با حضور آیت الله محمدحسن اختری مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار شد.

آیت الله اختری در این مراسم ضمن گرامیداشت روز عید غدیر و همچنین روز مباهله به عنوان روز ظهور و بروز جایگاه امیرالمؤمنین و غلبه حق بر باطل اظهار داشت: بنیاد بین المللی عاشورا از سال 93 با ریاست دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیه السلام بر هیأت مدیره آن و افرادی به عنوان هیأت امنا برای انجام فعالیت هایی در زمینه فرهنگی، علمی، دینی و اجتماعی با موضوع عاشورا فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بنیاد درصدد است تا فعالیت های عاشورایی را که یکی از آیین های باعظمت مکتب تشیع است برای فعال سازی، همسوسازی و توسعه و احیای مراسم و شعائر حسینی و همچنین شناسایی بهتر و عمیق تر از سیره اهل بیت علیه السلام و حرکت از نهضت عاشورا شکل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره بین المللی شبیه خوانی با حضور دو گروه خارجی در تهران

برگزاری سوگواره بین المللی شبیه خوانی با حضور دو گروه خارجی در تهران