مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 23:522022-07-19ورزشي

ارائه خدمات انتقال خون به 14 هزار بیمار خاص مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه خدمات دهی انتقال خون مازندران به 14 هزار بیمار خاص انجام می شود، گفت: سه تیم سیار نیز به همراه پایگاه های انتقال خون به 48 بیمارستان در مازندران در زمینه اهدای خون خدمات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عبدالله محمدی‎فیروزجایی سه شنبه شب در نشست مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با مسؤولان و خیران این شهرستان، اظهار کرد: مازندران دارای 11 پایگاه انتقال خون است که پایگاه انتقال خون آمل از فعال ترین و مهمترین مراکز استان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات دهی انتقال خون مازندران به 14 هزار بیمار خاص انجام می شود، افزود: سه تیم سیار نیز به همراه پایگاه های انتقال خون به 48 بیمارستان در سراسر مازندران در زمینه اهدای خون خدمات می دهند.

مدیرکل انتقال خون مازندران تصریح کرد: بیش از 14 هزار بیمار خاص هموفیلی، دیالیزم و سرطانی بیشترین مصرف خون را دارند همچنین به دیگر بیماران جراحی، پیوند اعضا و تصادفی نیز از طریق انتقال خون، خدمات ارائه می شود.

محمدی با اشاره به انجام خدمات در زمان بحران و حوادث رانندگی، گفت: 6 مرکز فرآورده های خونی در مازندران خدمات مختلف ارائه می دهند همچنین آمل از شهرهای پیشرو است که شاخص خونگیری در آن بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات انتقال خون به 14 هزار بیمار خاص مازندران

ارائه خدمات انتقال خون به 14 هزار بیمار خاص مازندران