مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-19سياسي

تمهید مقدمات مدیریت درمان گیلان برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شفت


مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شفت با توجه به توسعه نیافتگی و جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی مشمول احداث درمانگاه عمومی است، گفت: - حسین ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به انتشار گزارشی در این رسانه مبنی بر ضرورت احداث و راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شفت اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی ارایه خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و ارایه این خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله شفت در اولویت است.

وی با اشاره به عزم جدی مدیریت درمان استان در راه اندازی درمانگاه عمومی در شفت افزود: درخواست احداث درمانگاه تامین اجتماعی شفت طی یک نامه ای اخیراً به ناقوسی، سرپرست ادره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تقدیم شده تا بررسی های کارشناسی در این رابطه در دستور کار سازمان قرار بگیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شفت از حدود 22 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی برخوردار است، گفت: این میزان از بیمه شدگان، 43 درصد کل جمعیت شفت را شامل می شوند و به لحاظ آمار جمعیت بیمه شده در زمره شهرستان های مشمول احداث درمانگاه قرار دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شفت از جمله مطالبات مقامات و شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شفت جز شهرستانهای کم برخوردار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید مقدمات مدیریت درمان گیلان برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شفت

تمهید مقدمات مدیریت درمان گیلان برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شفت