مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-19اقتصادي

حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از توسعه باغات میوه های گرمسیری در سیستان و بلوچستان


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه بخش خصوصی موتور توسعه است، گفت: به منظور توسعه نخلستان با ارقام تجاری خرما و باغات میوه های گرمسیری آماده حمایت از فعالان اقتصادی در سیستان و بلوچستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میرجاوه، سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه بازدید از محل گلخانه طرح توسعه نخیلات تجاری سیستان و بلوچستان در شهرستان میرجاوه از حمایت از وزارت جهاد کشاورزی از توسعه باغات مدرن کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: اقتصادی ترین اقدام در حوزه کشاورزی کشور به دلیل شرایط دمایی مطلوب باغداری است که مورد غفلت واقع شده است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی اقدامات ارزشمندی را در توسعه نخلیلات در استان مرزی سیستان و بلوچستان انجام داده است که بسیار جای تقدیر دارد چراکه عمدتا فعالان اقتصادی تمایل دارند در نقاط مرکزی کشور سرمایه گذاری کنند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بخش خصوصی فعال در حوزه کشاوزی به عنوان پیشران اقتصاد الگوهای جدیدی را در اختیار مردم بومی مناطق قرار می دهند و آنها را به سمت روش های نو سوق می دهند که این امر منجر به تامین نیاز منطقه و بازار صادراتی می شود.

ساداتی نژاد تصریح کرد: سیستان و بلوچستان از قابلیت بسیار بالایی در تامین موز و میوه های گرمسیری برخوردار است که می تواند با توسعه باغات 100 درصد نیاز کشور را از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از توسعه باغات میوه های گرمسیری در سیستان و بلوچستان

حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از توسعه باغات میوه های گرمسیری در سیستان و بلوچستان