مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-19اقتصادي

خانه های مسافر غیرمجاز 20 تا 50 میلیون جریمه می شوند


سرپرست معاونت گردشگری استان یزد از برخورد قانونی با خانه های مسافر غیرمجاز خبر داد و گفت: با خانه مسافر غیرمجاز برخورد قانونی و جریمه ای بین 20تا 50میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

- مصطفی سپهری، سرپرست معاونت گردشگری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: به دنبال برگزاری نشستی با حضور نماینده استاندار، نماینده اماکن استان، جامعه هتل داران و شرکت توسعه گردشگری در دفتر این معاونت با محوریت خانه های مسافر، مقرر شد پروانه بهرداری برای خانه های مسافر متقاضی صادر شود و در عین حال برخورد با خانه های مسافر غیرمجاز که درصدد گریز از پیروی قانون هستند جدا انجام می شود.

وی با بیان این که با خانه مسافر غیرمجاز برخورد قانونی و جریمه ای بین 20 تا 50میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: متقاضیان خانه مسافر باید درخواست مجوز را به اداره کل میراث فرهنگی ارسال کنند تا بتوانیم در راستای قانون مداری این واحدها اقدام کنیم.

سپهری گفت: انتظار داریم که بتوانیم این زیرساخت ها را تحت پوشش و چتر قانون به زیرساخت های مجاز اضافه کنیم و امنیت و سلامت گردشگران را برای اقامت در اولویت داشته باشیم.

انتهای پیام/ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسافر غیرمجاز 20 تا 50 میلیون جریمه می شوند

خانه های مسافر غیرمجاز 20 تا 50 میلیون جریمه می شوند