مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-19سياسي

حسابرسی دوره پنجم مدیریت شهری آماده شد


عضو شورای شهر با بیان اینکه گزارش حسابرسی دوره پنجم مدیریت شهری آماده شده است، گفت: در دوره ای که دائما صحبت از شفافیت بود،هیچ گزارشی حسابرسی به مردم تهران ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بعد از یازده ماه کار فشرده در کمیسیون برنامه و بودجه گزارش حسابرسی مربوط به سال های 1396 تا 1399 شهرداری تهران آماده ارائه در صحن شورا است، گفت: بر اساس بند 30 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، نظارت بر حسن اداره امور مالی شهرداری و همین طور سازمان ها و موسسات و شرکت های وابسته و نظارت بر حساب درآمد هزینه آنها با انتخاب حسابرس رسمی بر عهده شورای شهر گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: پس از آغاز به کار شورای ششم متاسفانه متوجه شدیم که این وظیفه قانونی شورای شهر در دوره قبلی اصولا مورد توجه قرار نگرفته و گزارش های حسابرسی چهار ساله مربوط به مدیریت پنجم شهری جمع بندی و آماده نشده و به صحن شورا ارائه نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تاکید ریاست شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون برنامه و بودجه از همان روزهای ابتدایی به منظور جلوگیری از تضیع حقوق بیت المال تلاش کرد تا بحث حسابرسی چهارسال مدیریت شهری پنجم را به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابرسی دوره پنجم مدیریت شهری آماده شد

حسابرسی دوره پنجم مدیریت شهری آماده شد