مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-18اقتصادي

شهرک های گلخانه ای در بوشهر ساخته می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در نشست با کشاورزان بخش بردخون شهرستان دیر وعده ایجاد ساخت شهرک های گلخانه ای در این استان را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، مشکلات بخش کشاورزی بخش بردخون با حضور مسؤولان و کشاورزان مورد تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

احمد عابدزاده رییس شورای شهر بردخون در این نشست اظهار داشت: بردخون یکی از مهم ترین قطب های کشاورزی خارج از فصل استان و کشور است و معضلات مربوط به این بخش در سطح ملی اثر منفی می گذارد.

 رییس شورای شهر بردخون افزود: کشاورزان منطقه بردخون از کاشت تا برداشت با مشکلات متعددی روبه رو می شوند که یکی از آن ها نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز برای ماشین آلات است.

مطالبات کشاورزان چه بود؟ چندین نفر از کشاورزان به نمایندگی از دیگر کشاورزان منطقه بردخون مهم ترین موانع و مشکلات از جمله رفع تداخل به مشکل مالکیت اراضی برخی کشاورزان با منابع طبیعی، سهمیه سوخت چاه های دارای پروانه و فاقد پروانه، برق دار نمودن چاه های کشاورزی، عدم صدور پروانه بهره برداری را بر شمردند.

آنان مشکلات بانکی جهت دریافت تسهیلات کم بهره جهت ساخت گلخانه، صادرات گوجه فرنگی، خرید گوجه ربی، قطعی برق چاه های کشاورزی، بیمه کشاورزان، واگذاری ماشین آلات کشاورزی، مشکلات وثیقه های بانکی جهت ضمانت، عدم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های گلخانه ای در بوشهر ساخته می شود

شهرک های گلخانه ای در بوشهر ساخته می شود