مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-18سياسي

لباس روحانیت لباس هدایتگران دین است


امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت لباس روحانیت، گفت: این لباس فرم هدایتگران دین است و کردار ما باید طمأنینه باشد و هرگز اجازه ندهیم هیچ امری وقار طلبگی را خدشه دار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در شب عید سعید غدیر و در آیین هجدمین دوره طرح ادیب(تلبس دائم) در مدرسه صدر بازار اصفهان، اشاره ای به فضائل امیرالمومنین(ع) کرد و اظهار داشت: در روایتی از معصوم آمده است که عقل بشر از درک کامل و عمیق امام معصوم عاجز است، بنابراین ما در حد درک و فهم خود از فضال امام علی(ع) بیان می کنیم.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) در روایتی می فرماید که ائمه معصومین همه فضائل را دارند بدون آن که فضیلتی را کسب کرده باشند ، افزود: رسول الله(ص) در روایتی بیان می فرماید اگر از دشمنی دشمنان و حرف هایی که نصارا راجع به حضرت مسیح زدند(فرزند خدابودن) ترس نداشتم، عظمتی از فضائل امیرالمؤمنین را برای مردم بیان می کردم که هیچ کس از حضرت علی(ع) نمی گذشت، مگر اینکه خاک قدمش را برای سُرمه چشم خود برمی داشت.

طباطبایی نژاد عنوان کرد: دو زیارت از امام هادی(ع) به ما رسیده است، یکی زیارت جامعه کبیره که درس امام شناسی است و دوم زیارت غدیریه که مجموعه ای از فضائل امام علی(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس روحانیت لباس هدایتگران دین است

لباس روحانیت لباس هدایتگران دین است