مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-17سياسي

مشکل سردخانه نگهداری مرکز حبیب ابن مظاهر بندرعباس رفع شد


مدیرعامل مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر بندرعباس گفت: با همت رییس کل دادگستری و دادستان بندرعباس، مشکل سردخانه نگهداری مواد غذایی این مرکز رفع شد.

- نجمه شرفی مدیرعامل و رییس هیأت امنای مرکز حبیب ابن مظاهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با پیگیری رییس کل دادگستری و دادستان بندرعباس و با همکاری مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مشکل سردخانه نگهداری مواد غذایی مرکز نگهداری معلولان حبیب ابن مظاهر رفع شد.

وی با قدردانی از همت دستگاه قضایی در استان و نیز مهندسان شرکت فولاد هرمزگان که صمیمانه و با مهر ویژه ای نسبت به رفع مشکل اساسی این مرکز در آستانه عید غدیر تلاش کردند، خاطرنشان کرد: برای نگهداری مواد غذایی افراد معلول ذهنی مستقر در این مرکز با مشکل زیادی مواجه بودیم و بیش از 3 ماه بود که عملا گرفتاری های زیادی در این زمینه در جریان بود تا بالاخره با همت این عزیزان نیک اندیش، مشکل اصلی ما در این مرکز رفع شد.

رییس هیأت امنای مرکز حبیب ابن مظاهر همچنین از پیگیری دادستان بندرعباس برای رفع مشکل بدهی 1.

8 میلیارد تومانی به سازمان تأمین اجتماعی نیز قدردانی کرد و گفت: نیروهای شاغل در این مرکز که روزانه سختی فراوانی در نگهداری از معلولان ذهنی را متحمل می شوند اما با عشق و علاقه به کار خود مشغولند، دچار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سردخانه نگهداری مرکز حبیب ابن مظاهر بندرعباس رفع شد

مشکل سردخانه نگهداری مرکز حبیب ابن مظاهر بندرعباس رفع شد