مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-17سياسي

صندلی شهرداری کرج به چه کسی می رسد؟


روایت انتخاب شهردار کرج حدود یک ماه است که از سوی شورای شهر به طول انجامیده و به جلسه امروز مصادف با 26 تیرماه موکول شده است؛ مصطفی سعیدی سیرایی به عنوان شهردار منتخب ششمین دوره شورای شهر کرج پس از کمتر از یک سال فعالیت استیضاح شد و هم اکنون منوچهر غفاری .

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری: روایت انتخاب شهردار کلان شهر کرج، داستان هزار و یک شب روزها و شب های این کلان شهر است؛ از سال های دور تا به امروز و هر دوره پس از انتخابات شورای اسلامی شهر جنجال انتخاب شهردار دامن اعضای شورای اسلامی شهر را می گیرد، دوره ششم نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

شورای ششم اسلامی شهر ابتدا مصطفی سعیدی سیرایی را به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کرد، البته قرار نبود وی به عنوان شهردار این کلان شهر باقی بماند، اما سرانجام شهردار کرج شد.

دوره فعالیت سعیدی سیرایی کمتر از یک سال به طول انجامید، شورای اسلامی شهر کرج پیش از آغاز سال 1401، سودای استیضاح شهردار را داشت که بنا به صلاح دید این امر را چند ماه به تأخیر انداخت، پس از فراز و نشیب های فراوان سرانجام ماه گذشته وی برکنار شد و کلان شهر کرج دوباره در پیچ و خم انتخاب شهردار قرار گرفت تا شورای ششم فردی شایسته را برای مدیریت این شهر انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی شهرداری کرج به چه کسی می رسد؟

صندلی شهرداری کرج به چه کسی می رسد؟