مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-17ورزشي

ایثارگران اداره مجموعه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می گیرند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برنامه بنیاد این است که با شناخت درست از مجموعه های ایثارگری به خانواده ایثار و شهادت در زمینه اداره مجموعه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشن بزرگ ولایت در باشگاه فرهنگی و ورزشی ستارگان ایثار روز شنبه 25 تیرماه با حضور سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی در این مراسم که با حضور جمعی از جانبازان و ایثارگران برگزار شد، گفت: خانواده ایثار و شهادت سرزنده و فعال هستند و جانبازان ویلچری، بصیر، شیمیایی و اعصاب و روان با وجود اینکه سال های سال مجروحیت سخت پیدا کردند و با وجود مشکلات جسمی روح بزرگی دارند و فعالیت های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی را ادامه می دهند.

وی افزود: جانبازان با تشکیل گروه های جهادی به خدمت مردم در مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان می روند و علیرغم اینکه سفر برای آن ها سخت است در این مناطق حضور پیدا می کنند و این فعالیت ها برای جامعه و فرزندان ما درس آموز است که جانبازان با وجود معلولیت جسمی به مردم خدمت می کنند.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: برگزاری این مراسم ها نشان دهنده ظرفیت ها و توانایی های خانواده ایثار و شهادت است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حمایتی و پشتیبانی دارد و برنامه بنیاد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران اداره مجموعه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می گیرند

ایثارگران اداره مجموعه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را به عهده می گیرند