مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-17سياسي

گنجی: دانشگاه ها بازوی پرقدرت دولت در حل مشکلات کشور هستند


رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به نقش دانشگاه ها در جامعه گفت: دانشگاه ها بازوی پرقدرت دولت در حل مشکلات کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان، در حاشیه بازدید از دانشگاههای خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه محور عقلانیت جامعه محسوب می شود و انتظار می رود در متن جامعه حضوری پررنگ و نقش آفرین داشته باشد، اظهار داشت: پیدا کردن راه حل برای مشکلات جامعه ابتدا باید از طریق نخبگان جامعه  صورت پذیرد و از این جهت  دانشگاه ها محل نخبه پروری به شمار می روند لذا انتظار جامعه از مراکز علمی زیاد و به حق است.

وی در ادامه تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد را وظیفه دانشگاه ها برشمرد و افزود: در دورانی که رقابت جهانی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با شتاب در حال انجام است، باید با تقویت آموزش و ارتقای پژوهش، تبادل و تجارب علمی با مراکز آموزشی داخل و خارج، بتوانیم مرزهای رشد و توسعه را گسترش داده تا جایگاه ایران و جهان اسلام را بار دیگر در جهان ارتقا دهیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی اساس پیشرفت دانشگاه ها است، خاطر نشان کرد: لازم است مسئولین مراکز علمی با اقناع جوانان و تقویت باورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: دانشگاه ها بازوی پرقدرت دولت در حل مشکلات کشور هستند

گنجی: دانشگاه ها بازوی پرقدرت دولت در حل مشکلات کشور هستند