مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-16حوادث

فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است


صیدال فعال رییس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: در ساعات نخستین بامداد امروز 25 تیرماه 1401 کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجد سلیمان به اهواز یا مسیر های دیگری در فضای مجازی و برخی سایت های خبری منتشر شد که در بررسی ها .

- رییس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از یک راهزنی مسلحانه از مسافران اتوبوس مسیر اهواز، مربوط به گذشته است و سارقان آن دستگیر شده اند.

صیدال فعال رییس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور گفت: در ساعات نخستین بامداد امروز 25 تیرماه 1401 کلیپی با ادعای راهزنی جدید از اتوبوس مسیر مسجد سلیمان به اهواز یا مسیر های دیگری در فضای مجازی و برخی سایت های خبری منتشر شد که در بررسی ها مشخص شد این کلیپ در ارتباط با راهزنی مسلحانه، مربوط به ماه گذشته و متعلق به محل دیگری بوده است.

وی افزود: اصل موضوع سرقت مسلحانه مربوط به خرداد 1401، از اتوبوس مسافربری بوده که خوشبختانه با تلاش ماموران فراجا، اعضای باند اصلی با هویت های معلوم، شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به جرمشان، سلاح ها و ابزار مورد استفاده کشف و ضبط شد.

این مقام وزارت کشور بیان داشت: چنین اخبار کذبی توسط ناآگاهان و بعضا در راستای تشویش اذهان عمومی و خدشه دار ساختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است

فیلم راهزنی از مسافران اتوبوس مسیر اهواز مربوط به گذشته است