مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-16اقتصادي

ساماندهی هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به پیگیری های این سازمان برای ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ها در سال 1401، از ساماندهی بیش از هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور طی چهارماه اول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در این مدت مجوز جذب و بکارگیری 754 نیروی قراردادکارمعین در شهرداری های 9 استان و کلانشهرهای اصفهان و مشهد از میان واجدین شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، صادر شد.

وی اضافه کرد: این مجوزها بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مجوز در سال 1400 نیز برای5261 نیروی قراردادکارمعین در شهرداری های 28 استان و چند کلانشهر صادر شد، بر تسریع در انجام ارزیابی مربوطه و اجرای فرآیند مجوز قراردادکارمعین در شهرداری ها و استانداری ها تاکید نمود و گفت: صدور این مجوزها در سال جاری نیز در دستور کار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور

ساماندهی هزار نفر از کارکنان شهرداری های کشور