مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-16حوادث

توقیف خودروی قاچاق مواد مخدر در محور تهران_قم


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو 206 در محور تهران_قم خبرداد و گفت: در این عملیات 15 کیلو حشیش و 7 کیلو تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پیگیری های پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد محموله ای از انواع مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو 206 از یکی از استان های جنوبی کشور، به تهران منتقل و آن را در سطح شهرستان ری و تهران توزیع کند، بنابراین موضوع در دستور کار تیم عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با مشخص شدن مسیر تردد خودرو مذکور از طریق محور  تهران_قم در محدوده حسن آباد فشافویه ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محور مواصلاتی اعزام و پس از مراقبت های ویژه پلیسی در نهایت روز گذشته خودرو 206 را دراین محور و  در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهم  15 کیلو حشیش و 7 کیلو تریاک که بصورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان تصریح کرد: متهم به مقر پلیس انتقال و با  تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی قاچاق مواد مخدر در محور تهران_قم

توقیف خودروی قاچاق مواد مخدر در محور تهران_قم