مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-16اقتصادي

تداوم افزایش تولید و عرضه روغن های دیزلی و بنزینی


به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی و رفع مشکلات پیش آمده در روند توزیع روغن های دیزلی و بنزینی و پاسخ به نیاز بازار، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش حجم تولید و عرضه این محصولات در ماه های پیش رو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به این که روغن موتور یک کالای استراتژیک و مهم محسوب می شود و در صورت کمبود آن ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری دچار اختلال خواهد شد، بنابراین در تلاش هستیم تا با افزایش تولید و عرضه انواع روغن موتور مطابق با نیازهای روز بازار، مشکلات پیش آمده در روند توزیع انواع روانکار را مرتفع کنیم.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در تولید روانکارهای موتوری در خرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل طبق آمار منتشر شده در کدال افزایش 20درصدی به ثبت رسیده است.

همچنین با توجه به نیاز و چالش بازار از ابتدای خرداد تا 21 تیرماه، افزایش 38درصدی عرضه محصولات دیزلی نسبت به دو ماه ابتدای سال را داشته ایم و بنا داریم ماه های آینده نیز در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و با تلاش شبانه روزی کلیه همکاران، سطح تولید و فروش را با بهره گیری از حداکثر ظرفیت بالا نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم افزایش تولید و عرضه روغن های دیزلی و بنزینی

تداوم افزایش تولید و عرضه روغن های دیزلی و بنزینی