مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-16سياسي

تیتر یک روزنامه اصلاح طلب برای فراری دادن شرکت های چند ملیتی از مالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شیخان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در جمع مدیران کشاورزی شرکت دخانیات، با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی، - مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از تیتر یک روزنامه اصلاح طلب برای فراری دادن شرکت های چند ملیتی از مالیات پرده برداشت و گفت: خیانت آشکار شرکت های چند ملیتی چه بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شیخان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در جمع مدیران کشاورزی شرکت دخانیات، با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی، تولید و اشتغال و ضرورت مبارزه با مافیای هفت سر در این بخش گفت: صحنه، صحنه جنگ اقتصادی است.

اگر در کنار هم قرار نگیریم به هدف بلندی که ترسیم کرده ایم، نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه صحنه جنگ اقتصادی صنعت دخانیات، بسیار پیچیده و سخت است، افزود: پیچیدگی از آن جهت است که بخش های مختلف این صنعت طی سالیان گذشته در این اکوسیستم که می توانست به صورت سالم به فعالیت اقتصادی بپردازد، با حضور ویروس گونه و قارچ گونه مافیای ثروت و قدرت در این مجموعه، صنعت را به سمت آلودگی سوق دادند.

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: این آلودگی تا بدانجا پیش رفت که خون کشاورز زحمتکش توسط زالو صفتان مکیده می شد و این دردی بسیار سخت و کشنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیتر یک روزنامه اصلاح طلب برای فراری دادن شرکت های چند ملیتی از مالیات

تیتر یک روزنامه اصلاح طلب برای فراری دادن شرکت های چند ملیتی از مالیات