مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 21:572022-07-15سياسي

آبرسانی به 5 روستای شهرستان سرخس توسط سپاه


فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و تنش های آبی در شهرستان سرخس سپاه پروژه آبرسانی به 5 روستای این شهرستان را برعهده دارد.

- حسن فتوحی فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین ماموریتی است که رهبر معظم انقلاب بر عهده همگان گذاشتند تا اقدامات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با بیان اینکه شعار سپاه از مردم، با مردم و برای مردم است، افزود:  یکی از ماموریت های سپاه انجام فعالیت های مردم یاری و محرومیت زدایی است که در شهرستان سرخس از طریق محور عملیاتی شهید برونسی انجام می گیرد.

فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس ادامه داد: با توجه به خشکسالی های اخیر و تنش های آبی در شهرستان سرخس، چند روستا به عنوان اولویت محرومیت زدایی انتخاب شدند و در این راستا سپاه پروژه آب رسانی به 5 روستای شهرستان سرخس را برعهده دارد.

فتوحی با اشاره به تنش آبی در روستاهای چکودر، شورلق و کلاته عوض در سال گذشته، گفت: با پیگیری هایی که سپاه با همکاری مسئولان شهرستان دارد، کار آب رسانی در 5 روستا در حال پیگیری و انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 5 روستای شهرستان سرخس توسط سپاه

آبرسانی به 5 روستای شهرستان سرخس توسط سپاه