مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 18:322022-07-13سياسي

نمایشگاه «میراث هنر ایران، مهد تمدن» در پایتخت ویتنام


نمایشگاه «میراث هنری ایران، مهد تمدن» به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ویتنام و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موزه مردمشناسی هانوی در محل این موزه در هانوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نمایشگاه میراث هنر ایران، مهد تمدن در تاریخ 22 /04/ 1401 با حضور معاون وزیر امور خارجه ویتنام، رییس اتحادیه سازمان های دوستی ویتنام، معاون آکادمی علوم اجتماعی ویتنام، تعدادی از سفرا و دیپلمات های مقیم هانوی در محل موزه مردمشناسی هانوی افتتاح شد.

علی اکبر نظری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ویتنام در این مراسم اظهار داشتند امروزه فرهنگ نقش بسزایی در ارتباطات بین المللی داشته و دیپلماسی فرهنگی به یکی از ارکان مهم سیاست خارجی هر کشور تبدیل شده است.

در این چارچوب سفارت جمهوری اسلامی ایران در ویتنام، با درک جایگاه ویژه این عنصر به عنوان یک نوع ابزار قدرت نرم، برگزاری رویداد های فرهنگی را در دستور کار سفارت قرار داده است و برای تحقق این امر، این نمایشگاه به عنوان آغاز رویداد های فرهنگی بیشتر در سال 2023 به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور برگزار می شود.

آقای هیو ، معاون وزیر امور خارجه ویتنام نیز گفت: آثار عکاسی و صنایع دستی نمایش داده شده در اینجا داستانی مهیج در مورد وقایع تاریخی، آداب و رسوم و فرهنگ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «میراث هنر ایران، مهد تمدن» در پایتخت ویتنام

نمایشگاه «میراث هنر ایران، مهد تمدن» در پایتخت ویتنام