مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-13سياسي

اعتبار ویژه به کشاورزی نهاوند اختصاص یابد


نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت های کشاورزی نهاوند در سفر هیات دولت به همدان مورد توجه جدی باشد گفت: یکی از اقدامات زیرساختی بتونی کردن نهرهای کشاورزی است که می تواند سبب جلوگیری از هدررفت آب شود.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: بخش کشاورزی نهاوند جایگاه ویژه ای را به لحاظ تولید محصولات کشاورزی و دامی استان دارد که باید رونق زیرساخت های این بخش در سفر استانی هیات دولت به همدان مورد توجه بیشتر و تخصیص اعتبار لازم قرار گیرد.

  وی ادامه داد: اگرچه در گذشته اقدامات مناسبی در برخی از زمینه ها صورت گرفته اما باید اقدامات زیرساختی به ویژه در زمینه امور آب مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به بحران آب گفت: از آنجا که اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی بنا گذاشته شده و بخش اعظم نیروی انسانی در این بخش اشتغال دارند باید اقدامات اساسی در زمینه تامین آب بخش کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: یکی از اقدامات زیرساختی که باید در این راستا تداوم داشته باشد بتونی کردن نهرهای کشاورزی است که می تواند سبب جلوگیری از هدررفت آب شود.

شهبازی با اشاره به اینکه این شهرستان جایگاه نخست را در بخش امور دام و تولیدات دامپروری در استان دارد گفت: یکی از اقدامات حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ویژه به کشاورزی نهاوند اختصاص یابد

اعتبار ویژه به کشاورزی نهاوند اختصاص یابد