مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-13اجتماعي

اخطار به مالک اسکای مال برای هدررفت آب/ شهرداری منطقه یک مسوول پیگیری شد


پس از حدود دو هفته جاری شدن آب در محل گودبرداری پروژه اسکای مال، سرانجام مشخص شد آب زیرزمینی در پروژه بیرون زده و هدر می رود که شهرداری منطقه یک مسوول پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در گودبرداری پروژه اسکای مال واقع در تقاطع خیابان میرزاده عشقی و شهیدان دیباج(هنرستان) آب قابل توجهی بیرون زده و مدت هاست هدر می رود که موضوع از چند منبع پیگیری شد.

 در ابتدا موضوع را از شرکت آب منطقه ای پیگیری کردیم که مدیر روابط عمومی آن در پاسخ بیان کرد: بحث هدررفت آب در پروژه اسکای مال مربوط به گودبرداری پروژه عمرانی است که باعث جمع شدن آب شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آب به جوی بیرون هدایت نمی شود و برای آبیاری فضای سبز ساختمان مجاور استفاده می شود هر چند در حال حاضر پروژه غیر فعال است.

به پیشنهاد شرکت آب منطقه ای که این مسئله در حوزه کاری شرکت نیست و باید شهرداری پاسخگو باشد، با معاون عمرانی شهردار صحبت کردیم که او نیز اظهار کرد: در جریان این مسئله هستم و همکارانم برای بررسی به محل رفته اند که مشخص شده آب جاری شده در آن ناشی از قنات نیست.

وحید علی ضمیر عنوان کرد: اگر سطح آب زیرزمینی باشد پروژه مشاور و طراح دارد و باید جوابگو باشد ولی آنچه به مدیریت شهری مربوط است اینکه آنجا مسیر قنات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به مالک اسکای مال برای هدررفت آب/ شهرداری منطقه یک مسوول پیگیری شد

اخطار به مالک اسکای مال برای هدررفت آب/ شهرداری منطقه یک مسوول پیگیری شد