مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-13سياسي

مناسب سازی معابر برای معلولان در مسیر عملیات اجرایی قرار دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از احصای نیازمندی های معلولان در خصوص مناسب سازی معابر و انجام کارشناسی های لازم برای عملیاتی شدن تأمین این نیازها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اردبیل اظهار کرد: نیازمندی های معلولان در مناسب سازی معابر احصا و عملیاتی می شود و لازم است معلولان نیز نیازمندی های خود را در معابر مختلف اعلام کنند تا فرمانداران، شهرداران و مسؤولان متولی اماکن عمومی و بانک ها، برنامه رفع موانع را برای اجرایی کردن نیازمندی های این قشر تعریف کنند.

وی افزود: مسؤولان متولی علاوه بر وظایف سازمانی، باید با دید اخلاقی و انسانی به این امر توجه کرده و در اجرایی کردن نیازمندی های معلولان و جانبازان برای تسهیل در عبور و مرور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: توجه به مناسب سازی در مجتمع های مسکونی، پاساژها، بازار، مراکز تجاری، آموزشی و درمانی دارای اهمیت بوده و باید پیگیری مناسب از سوی شهرداری و سازمان صمت و سایر دستگاه های متولی در اجرای به موقع مناسب سازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی معابر برای معلولان در مسیر عملیات اجرایی قرار دارد

مناسب سازی معابر برای معلولان در مسیر عملیات اجرایی قرار دارد