موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-13سياسي

رژه سگ های ولگرد بر اعصاب مردم/ وقتی سلامت، قربانی طرفداری احساسی حامیان حیوانات می شود


فرقی نمی کند چه ساعتی از شبانه روز و در کجای شهر و روستا باشی، این روزها پرسه سگ های ولگرد و خطر گزیدگی آن ها، آرامش و امنیت را از کودکان، زنان و مردان سلب کرده است.

- خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، فرقی نمی کند چه ساعتی از شبانه روز و در کجای شهر و روستا باشی، این روزها پرسه سگ های ولگرد و خطر گزیدگی آن ها، آرامش و امنیت را از کودکان، زنان و مردان سلب کرده است.

حیواناتی که در روزگاران پیشین، نقش ویژه ای در نگهبانی از مال انسان ها داشتند، اما اکنون و با افزایش جمعیت و کمبود غذا، خود به معظلی برای تهدید جان جامعه بشری تبدیل شده اند.

اگرچه حمایت از حیوانات در اسلام و جامعه ایرانی ما امری پسندیده است، اما این مهم امروز به شکل ناهنجاری در بین طرفداران افراطی و احساسی محیط زیست رواج پیدا کرده، گاهی افراد تنها با غذا دادن به حیوان در طبیعت سعی در حمایت داشته و هیچ مسوولیتی برای نگهداری آن ندارند.

  ثبت 2 هزار و 287 مورد حیوان گزیدگی بنا بر گزارش اورژانس لرستان از ابتدای سال تا کنون 166 مورد گزیدگی به این مرکز گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 10 درصدی را نشان می دهد.

طبیعتا این آمار تنها برای کسانی است که پس از گزیدگی با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک داشتند، چرا که بسیاری از افراد خود به مراکز درمانی مراجعه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه سگ های ولگرد بر اعصاب مردم/ وقتی سلامت، قربانی طرفداری احساسی حامیان حیوانات می شود

رژه سگ های ولگرد بر اعصاب مردم/ وقتی سلامت، قربانی طرفداری احساسی حامیان حیوانات می شود