مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-13سياسي

پروژه بزرگ دولت افزایش سرمایه اجتماعی نظام است


اعضای دولت با حضور میدانی شنوای مشکلات مردم، نقطه نظرات و راهکارهای آنان هستند و ابرپروژه ای که دنبال می کند خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت عدالت محور گره گشایی از مشکلات مردم و تسهیل شرایط  کسب و کار است، اظهارداشت: اعضای دولت با حضور میدانی شنوای مشکلات مردم، نقطه نظرات و راهکارهای آنان هستند و ابرپروژه ای که دنبال می کند، خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی نظام است.

 سید محمد حسینی در همایش نقش دفاتر پیشخوان دولت در تحقق دولت الکترونیک با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر، به دیدگاه امام علی (ع) در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی (ع) در فرمان به مالک اشتر می فرمایند اقلیت زیاده طلب و سیری ناپذیری در جامعه هستند که نمی توان رضایت آنان را جلب کرد و در دوران سختی نیز همراه و پشتیبان نخواهند بود، سعی تو در جهت جلب رضایت عموم مردم باشد و دولت با روحیه تحول خواهی و عدالت طلبی برای برون رفت از مشکلات نیازمند همراهی مردم است.

معاون رییس جمهور با تجلیل از فعالیت ها و خدمات فعالان دولت الکترونیک به مردم، گفت: دفاتر پیشخوان در خدمت به مردم وظیفه ی بزرگی برعهده دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بزرگ دولت افزایش سرمایه اجتماعی نظام است

پروژه بزرگ دولت افزایش سرمایه اجتماعی نظام است