مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-13بين الملل

ارتش چین: ناوشکن آمریکا را از آب های سرزمینی مان دور کردیم


ارتش چین اعلام کرد، ناوشکن موشک انداز «بنفولد» آمریکا را که بی اجازه وارد آب های سرزمینی این کشور در دریای چین جنوبی شده بود، از منطقه دور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مقام های واشنگتن از هر فرصتی برای رایزنی علیه پکن استفاده می کنند، چین از تقابل دریایی با یک ناوشکن آمریکایی خبر داد.

منابع رسانه ای از چین خبر دادند، ارتش این کشور در بیانیه ای روز چهارشنبه (امروز) توضیحاتی درباره تقابل دریایی با ناوشکن آمریکایی بنفولد در دریای چین جنوبی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، ارتش چین اعلام کرد که این ناوشکن موشک انداز آمریکایی را که وارد دریای چین جنوبی در نزدیکی جزایر پاراسل شده بود، زیر نظر گرفته و آن را از منطقه دور کرد.

تیان جونلی یکی از سخنگویان ارتش چین گفت: 13 جولای (امروز چهارشنبه 22 تیر)، ناوشکن موشکی هدایت شونده ایالات متحده بنفولد به طور غیرقانونی و بدون مجوز دولت چین به آب های سرزمینی پاراسل چین نفوذ کرد .

این مقام نظامی چین هشدار داد که چینن اقدامی به صلح و ثبات دریای چین جنوبی آسیب جدی وارد و قوانین بین المللی و هنجارهای روابط بین الملل را به شدت نقض کرد .

اطلاع رسانی ارتش چین درباره تقابل دریایی با ناوشکن آمریکایی در شرایطی مطرح شده که مقام های واشنگتن تا به این لحظه اظهارنظری درباره این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش چین: ناوشکن آمریکا را از آب های سرزمینی مان دور کردیم

ارتش چین: ناوشکن آمریکا را از آب های سرزمینی مان دور کردیم