مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-13سياسي

آزادسازی 205 هکتار از اراضی طی سه ماهه گذشته در استان تهران/ تهران حریم ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان تهران، - دادستان تهران، از آزادسازی 205 هکتار از اراضی ملی طی سه ماهه گذشته در استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان تهران، طرح کاداستر را از جمله طرح های مهم و ملی در تثبیت مالکیت اشخاص ارزیابی کرد و افزود: ظرف 2 سال اخیر اقدامات برجسته و مهمی در زمینه اجرای طرح کاداستر در سراسر کشور انجام شده و گزارش ها حاکی از این است که در برخی استان ها تا 98 درصد از اراضی ملی حدنگاری و سند تک برگ صادر شده است.

وی ادامه داد: هر چند طرح کاداستر در استان تهران نسبت به برخی استان ها پیشرفت بیشتری حاصل شده، اما انتظار این است که این طرح در مرکزیت کشور زودتر از بقیه نقاط اجرایی و عملیاتی شود.

القاصی مهر با تاکید بر ضرورت اعمال اراده جمعی برای تسریع در روند اجرای طرح کاداستر در استان تهران خاطرنشان کرد: تحقق این طرح مهم و عظیم بی شک مستلزم مشارکت همه دستگاه های متولی است و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران به تنهایی قادر نخواهد بود که این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 205 هکتار از اراضی طی سه ماهه گذشته در استان تهران/ تهران حریم ندارد

آزادسازی 205 هکتار از اراضی طی سه ماهه گذشته در استان تهران/ تهران حریم ندارد