مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-12حوادث

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق ، کشف 35 قبضه اسلحه شکاری و 1600 فشنگ در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، حین کنترل خودروهای عبوری در راه های مواصلاتی به 2 دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن ها را به منظور بازرسی دقیق تر متوقف می کنند.

وی ادامه داد: ماموران پس از توقیف طی هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از خودروهای مذکور کرده که در بازرسی به عمل آمده موفق به انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف 35 قبضه اسلحه شکاری به همراه یک هزار و 600 فشنگ مربوطه می شوند.

هاشمی فر با بیان اینکه در این خصوص 4 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند، گفت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن ها نخواهد داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح‍ های غیرمجاز برخورد می کند و در این راستا از شهروندان می خواهیم تا در صورت اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در اصفهان

دستگیری قاچاقچیان اسلحه در اصفهان