مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-12سياسي

تقویت ارتباط با صنعت؛ اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: تقویت ارتباط با صنعت یکی از اولویت های مهم این دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه و هیأت همراه ظهر امروز در راستای نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و به منظور تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و آشنایی بیشتر با نیازهای بخش تولید از خطوط تولید چند کارخانه در سمنان بازدید به عمل آوردند و با مدیران این کارخانه ها دیدار و گفت وگو کردند.

وی گفت: فعالیت های کارخانه های صنعتی سازان، چوبین نقش رضوان و جنرال الکترون کیت موجب اعتلای صنعت استان سمنان و کشور شده و فعالیت های صنعتی صورت گرفته در این مجموعه های پرافتخار، نمونه بارز خودباوری و اعتقاد و اتکال به توانمندی های داخلی است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از اولویت های مهم این دانشگاه است و همه حوزه ها باید جهت پیشبرد این هدف همکاری و مشارکت داشته باشند.

مدیران کارخانه ها در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در این مجموعه های صنعتی به بیان تاریخچه شرکت، نحوه تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین پروژه ها و چشم انداز آتی توسعه خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط با صنعت؛ اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

تقویت ارتباط با صنعت؛ اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان