مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-12بين الملل

فؤاد ایزدی: تحقق اهداف بایدن در سفر به منطقه آسان نخواهد بود


فؤاد ایزدی، عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر قریب الوقوع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی اظهار کرد: بایدن، اهداف خود را از سفر به عربستان سعودی در متنی که چند روز گذشته در واشنگتن پست منتشر کرده، برشمرده است و این سفر روی سه محور اصلی تمرکز دارد.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، نخستین محور سفر بایدن به عربستان سعودی است و خود رییس جمهور آمریکا در متنی که منتشر کرده، می گوید که دولت او در سطح حمایتی که از رژیم صهیونیستی داشته، رکورد زده و البته این حرف درستی است.

دولت بایدن در حمایت از صهیونیست ها رکورد زده است عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران اضافه کرد: معمولاً کمک مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی حدود سه میلیارد دلار بوده که الآن به حدود چهار میلیارد دلار رسیده و دولت بایدن، یک میلیارد دلار به کمک های خود به این رژیم اشغالگر اضافه کرده و این یک رکورد است.

ایزدی افزود: این حمایت ها در حوزه های مختلف دیگر نیز اتفاق افتاده و این واقعیتی است که تعداد صهیونیست ها در دولت بایدن نیز رکورد زده است و نتیجه مستقیم آن را می توان در حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد ایزدی: تحقق اهداف بایدن در سفر به منطقه آسان نخواهد بود

فؤاد ایزدی: تحقق اهداف بایدن در سفر به منطقه آسان نخواهد بود