مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-12سياسي

فارس در صدر نشست زمین قرار دارد/ اجرای طرح عملیات غذایی


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در صدر نشست زمین قرار دارد و برای برون رفت از این مسئله، باید به سمت کشت محصولات آب بر گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جواد عسکری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فارس با داشتن آب وخاک در کشت گلخانه ای نسبت به استان های هم جوار به ویژه یزد که از داشتن آب و خاک محروم و 2 هزار کشت گلخانه ای دارد، عقب تر است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مرتبط با حوزه بخش کشاورزی، افزود: بخش تولید به دلیل امنیت غذایی و نیز گره خوردن به امنیت ملی جزِء اولویت های کشور است و باید در راستای استاندارد های جهانی و بین المللی گام برداشته شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با نامناسب دانستن وضعیت دانش بنیان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به سطح واقعی دانش بنیان تاکنون 4 درصد رشد داشته و باید در کوتاه ترین زمان این رقم به 50 درصد افزایش یابد.

عسکری بیان داشت: در بخش کشاورزی، 4 میلیون بهره بردار با همین تعداد خانوار به عنوان بزرگ ترین بخش خصوصی فرصت مناسب در اثربخشی اشتغال و نیز کمک 25 درصدی به اقتصاد ملی از دیگر مزایای این بخش تولیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در صدر نشست زمین قرار دارد/ اجرای طرح عملیات غذایی

فارس در صدر نشست زمین قرار دارد/ اجرای طرح عملیات غذایی