مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 06:572022-07-12ورزشي

سخنگوی دولت: قصدی برای دخالت درمسایل فوتبال نداریم


به هیچ عنوان قصدی برای دخالت در مسایل فوتبال نداریم و حضورمان فقط به دلیل درخواست مسئولان فدراسیون و جهت حمایت و پشتیبانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنابناک به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی در واکنش به صحبت های خداد عزیزی و بحث دخالت دولت در ورزش افزود: به هیچ عنوان قصد ورود در مسایل و حوزه فنی فوتبال را نداشته و نداریم و قرار است در صورت نیاز و درخواست دوستان در فدراسیون فوتبال به عنوان حامی و پشتیبان تیم ملی را همراهی کنیم.

وی ادامه داد: رییس سابق فدراسیون فوتبال و همچنین سرپرست کنونی فدراسیون درخواست هایی از دولت برای حمایت از تیم ملی داشتند، طبیعتاً تیم ملی برای همه ما مهم است و پیروزی این تیم در فضایی مانند جام جهانی اهمیت بسیاری دارد و ما هم برای هر نوع حمایت اعلام آمادگی کردیم و جلسه ای هم در این خصوص برگزار شد که این حمایت ها شکل بگیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت پیش از این اعلام کرده است و بازهم اعلام می کند که برای حمایت از تیم ملی برای حل هرگونه مشکل پیش روی این تیم همچون بازی های تدارکاتی، سفرهای مورد نیاز و برگزاری اردوهای آماده سازی آمادگی دارد.

وی گفت: دولت نه ورودی در حوزه تخصصی فنی فوتبال دارد و نه وقتی برای آن، چراکه با کثرت مشکلات و دغدغه های به ویژه اقتصادی مردم روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: قصدی برای دخالت درمسایل فوتبال نداریم

سخنگوی دولت: قصدی برای دخالت درمسایل فوتبال نداریم