مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-11اقتصادي

اجرای سیستم ‎های نوین آبیاری در 6300 هکتار از اراضی حوضه دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی عصر امروز در جلسه کارگروه آب و خاک سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا اجرای سامانه های نوین آبیاری را در استان به نحو احسن پیش ببریم، به همین منظور نه تنها باید طرح های در دست اجرا را به اتمام برسانیم بلکه باید برای ایجاد تقاضای جدید هم که جزء وظایف ماست کوشش کنیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش سطح اجرای سامانه های نوین آبیاری در سال جاری افزود: ما پرونده به پرونده به بررسی موانع طرح های سامانه های نوین آبیاری می پردازیم تا موانع را برطرف کنیم و درصورتی که مانع غیرقانونی وجود داشت، اقدام قانونی در برابر عواملی که در اجرای طرح اختلال ایجاد می کنند انجام می دهیم.

فتحی به نقش نظارتی سازمان جهادکشاورزی استان بر اجرای سامانه های نوین آبیاری نیز تأکید کرد و افزود: چنانچه کارفرما، پیمانکار و یا بهره برداران در تأمین منابع مشکل و مسئله ای داشته باشد آن را حل می کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از روش های نوین آبیاری، راندمان و بهره وری آب را چندین برابر نسبت به روش های سنتی افزایش می دهد گفت: ما برای تشویق بهره برداران جهت استفاده از این سامانه های نوین آبیاری حمایت های لازم را از آنها انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم ‎های نوین آبیاری در 6300 هکتار از اراضی حوضه دریاچه ارومیه

اجرای سیستم ‎های نوین آبیاری در 6300 هکتار از اراضی حوضه دریاچه ارومیه