مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-11سياسي

کتاب فروش داریم تا کتاب فروش! / ماجرای تغییر مسئول کتابفروشی کیهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن نراقی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور؛ من هیچ رهبری را در طول تاریخ نمی شناسم که به اندازه ی آیت الله سید علی حسینی خامنه ای مردمش را به کتابخوانی تشویق کرده باشد و وقتی رهبری اینقدر به کتاب اهمیت .

- کتاب فروش داریم تا کتاب فروش! / ماجرای تغییر مسئول کتابفروشی کیهان نمی دانم دلیل اصلی موسسه کیهان برای این تغییر چیست، اما این را می دانم که این گونه وقایع اگر باعث دلسردی آن عده جوانی که عمر خود را وقف کتاب کرده اند نشود باعث محرومیت یک جماعتی از یک اتفاق خوب فرهنگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محسن نراقی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور؛ من هیچ رهبری را در طول تاریخ نمی شناسم که به اندازه ی آیت الله سید علی حسینی خامنه ای مردمش را به کتابخوانی تشویق کرده باشد و وقتی رهبری اینقدر به کتاب اهمیت می دهد قطعا هستند جوانان آتش به اختیاری که زندگی خود را وقف این حوزه کنند و کار تمیز فرهنگی انجام بدهند، یک نمونه جالبش برای من طلبه جوانی بود که عصر پنج شنبه بساط کتاب هایش را می برد مزار شهدای شهرشان و خودش می گفت هفته ای حدود صدوبیست کتاب خوب به مردم امانت می دهد تا مطالعه کنند و تا هفته بعد برگردانند و خدا را شکر می کرد و می گفت توانسته خیلی ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فروش داریم تا کتاب فروش! / ماجرای تغییر مسئول کتابفروشی کیهان

کتاب فروش داریم تا کتاب فروش! / ماجرای تغییر مسئول کتابفروشی کیهان