مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-11اقتصادي

93 درصد از اراضی ملی و طبیعی کرمانشاه سنددار شدند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 93 درصد از اراضی ملی و طبیعی استان سنددار شده اند و امکان تصرف و دست درازی به آن ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت المال استان کرمانشاه با موضوع  اجرای طرح کاداستر و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تدوین برنامه راهبردی در دادگستری استان، اظهار کرد: باتوجه به اجرای این برنامه راهبردی، طی یکی دوسال اخیر توانسته ایم در بسیاری از جهات رشد کنیم ووقت خود را صرف کارهای بیهوده نکنیم.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدامات باعث شده تا جایگاه کرمانشاه در بحث اجرای سند تحول قضایی از رتبه 21 کشور به رتبه  دوم کشور ارتقاء پیدا کند و به شکل برنامه محور راه خود را ادامه  دهیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یکی از اقدامات مهم در این حوزه را توجه جدی به اجرای طرح کاداستر عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح می تواند میزان ورودی پرونده های قضایی را کاهش دهد، از تشکیل پرونده های جدید جلوگیری کند و در نهایت رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 درصد از اراضی ملی و طبیعی کرمانشاه سنددار شدند

93 درصد از اراضی ملی و طبیعی کرمانشاه سنددار شدند