مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-11فرهنگي

فیلم «تا فردا» در جشنواره صهیونیستی اورشلیم حضور دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نیکی کریمی، تهیه کننده فیلم تا فردا که اخبار و گزارش ها حاکی از حضور فیلمش در جشنواره صهیونیستی فیلم اورشلیم بود، - نیکی کریمی، تهیه کننده فیلم تا فردا که اخبار و گزارش ها حاکی از حضور فیلمش در جشنواره صهیونیستی فیلم اورشلیم بود، گویا طی نامه ای رسمی به مدیر پخش جهانی فیلم، از او خواسته بود که فیلم را از این جشنواره بیرون بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نیکی کریمی، تهیه کننده فیلم تا فردا که اخبار و گزارش ها حاکی از حضور فیلمش در جشنواره صهیونیستی فیلم اورشلیم بود، گویا طی نامه ای رسمی به مدیر پخش جهانی فیلم، از او خواسته بود که فیلم را از این جشنواره بیرون بکشد و ظاهرا مدیر یادشده نیز با نامه ای دیگر در پاسخ به این تهیه کننده با درخواست وی موافقت نمود.

اما گزارش های دیگر و از جمله مراجعه مستقیم به تارنمای رسمی جشنواره فیلم اورشلیم نشان می دهد که فیلم تا فردا در بخش درون روح آزادی این جشنواره حضور دارد و طبق جدول برنامه های آن، در روز های 23 جولای (اول مرداد)، 26 جولای (4 مرداد) و 29 جولای (7 مرداد) در سالن های مختلف این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

در همین تارنمای برای این فیلم نیز مانند دیگر فیلم های جشنواره یادشده، بلیط فروشی به عمل آمده که با انتخاب گزینه خرید بلیط به پنجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «تا فردا» در جشنواره صهیونیستی اورشلیم حضور دارد

فیلم «تا فردا» در جشنواره صهیونیستی اورشلیم حضور دارد