مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-10ورزشي

تیم کشتی آزاد قهرمان جوانان آسیا شد


تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جوانان آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که از دیروز در منامه بحرین آغاز شده بود، امشب با معرفی کشتی گیران و تیم های برتر به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها که با درخشش متقدرانه جوانان آزادکار کشورمان همراه بود، تیم کشورمان با 8 مدال طلا و یک مدال نقره و کسب 228 امتیاز و اختلاف 43 امتیازی با تیم دوم، توانست با اقتدار کامل بر بام آسیا بایستد و یک رکورد تاریخی را ثبت کند.

  پس از ایران، تیم هند با 185 امتیاز  و قزاقستان با 148 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این رقابت ها برای کشورمان، آرمین حبیب زاده در وزن 61 کیلوگرم، حسین محمدآقای در وزن 70 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم، سبحان یاری در وزن 79 کیلوگرم، عارف رنجبر در وزن 86 کیلوگرم، مبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم و سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم و به مدال طلا دست یافتند و رضا مومنی در وزن 57 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج کامل نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:  در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل  خطیب الآنی از عراق با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و دردور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ولادیسلاو نکاندروف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کشتی آزاد قهرمان جوانان آسیا شد

تیم کشتی آزاد قهرمان جوانان آسیا شد