مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-09حوادث

انفجار کارگاه گاز مایع درآمل 3 مصدوم برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: یک کارگاه گاز مایع صبح امروز در منطقه کلاکسر دچار حریق و انفجار شده و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل روح الله اسماعیلی از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه گاز مایع در منطقه کلاکسر خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حریق توسط تماس تلفنی با مرکز 125 در ساعت 8 و 17 دقیقه صبح مأموران آتش نشانی به محل حادثه واقع در کلاکسر جنب کمربندی اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برای اطفای حریق سه دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به وسعت زیاد حریق و گستردگی آن خودروهای اطراف کارگاه گاز مایع دچار آتش سوزی شده و در آتش سوختند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی آتش نشانی با وجود شرایط بسیار خطرناک و موج انفجار اولیه وارد میدان شدند و توانستند مانع انتشار بیشتر زبانه های آتش شوند، یادآور شد: با مهار آتش توسط مأموران آتش نشانی، از بروز فاجعه بزرگتر جلوگیری شد.

اسماعیلی افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شده و با ورود عوامل اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: سال های زیادی است که مشکلات گاز مایع و خطرات وابسته به آن تهدیدی برای امنیت شهروندان، سلامتی و آرامش عمومی بوده و باید از بروز حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کارگاه گاز مایع درآمل 3 مصدوم برجای گذاشت

انفجار کارگاه گاز مایع درآمل 3 مصدوم برجای گذاشت