مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-09اقتصادي

برگزاری نشست مشترک پژوهشگاه فضایی ایران با خانه نوآوری و فناوری ایران


در راستای توسعه بازار فروش داخلی و شناسایی پتانسیل های صادراتی محصولات فناورانه پژوهشگاه فضایی ایران، دومین نشست مشترک توسعه بازار فروش محصولات پژوهشگاه با خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، در این نشست ضمن بررسی مدل های تجاری سازی و توسعه بازار فروش سرریزفناوری های فضایی پژوهشگاه توسط طرفین، سازوکارهای مختلف همکاری بین پژوهشگاه و خانه نوآوری و فناوری ایران به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه ساخت ایران تشریح شد.

  در ادامه این نشست، مهندس محمد کرمی مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران ضمن شایان تقدیر دانستن دستاوردها و تلاش پژوهشگران پژوهشگاه، همکاری و مساعدت خود را به منظور استقرار محصولات برتر فناورانه پژوهشگاه در نمایشگاه دائمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نمود.

گفتنی است؛ خانه های نوآوری و فناوری ایران (iHiT) توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین الملل علم و فناوری، با هدف نمایش دستاوردهای شرکت های دانش بنیان که ظرفیت صادراتی دارند در کشورهای سوریه، روسیه، چین، کنیا و برخی دیگر کشورها تاسیس شده و در مواقع لازم وزارتخانه ها می توانند به منظور نمایش دستاوردهای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست مشترک پژوهشگاه فضایی ایران با خانه نوآوری و فناوری ایران

برگزاری نشست مشترک پژوهشگاه فضایی ایران با خانه نوآوری و فناوری ایران