مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-08حوادث

دو نوجوان در کانال آب پاکدشت غرق شدند/ جستجو برای یافتن جسدها ادامه دارد


رییس آتش نشانی شهرداری پاکدشت گفت: دو نوجوان در کانال انتقال آب پاکدشت غرق شدند و عوامل امدادی همچنان در حال جستجو برای کشف جسد این دو فرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، احمد تاجیک رییس آتش نشانی شهرداری پاکدشت با اشاره به غرق شدن 2 نوجوان پاکدشتی در کانال آب اظهار کرد: ساعت 3:30 دقیقه بامداد خبری مبنی بر سقوط 2 پسر نوجوان به کانال آب محله بهاران در منطقه شن و ماسه پاکدشت به سامانه 125 اطلاع داده شد که تیم های آتش نشانی سریعاً به محل اعزام شدند.

وی گفت: در همین راستا آتش نشانان شهر پاکدشت عملیات خود برای یافتن 2 نوجوان در کانال آب بهاران را آغاز کرده و با حضور در چند نقطه از کانال در حال پیگیری هستیم.

رییس آتش نشانی شهرداری پاکدشت ادامه داد: همچنین هماهنگی های لازم با اداره آب و فاضلاب نیز انجام شده و مسیر ورودی آب به داخل کانال مسدود شد تا با کاهش سطح آب امکان جستجو و نجات با سهولت انجام شود.

سید حامد تقوی رییس آتش نشانی شهرداری شریف آباد نیز بیان کرد: عوامل آتش نشانی با حضور در محل حادثه متوجه شدند که دو نوجوان با وجود اصرار دوستان خود از حفاظ های حاشیه کانال آب عبور کرده و وارد آب شدند و به دلیل نوع سازه و عدم مهارت شنا، غرق شده و جریان آب این دو فرد را با خود برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نوجوان در کانال آب پاکدشت غرق شدند/ جستجو برای یافتن جسدها ادامه دارد

دو نوجوان در کانال آب پاکدشت غرق شدند/ جستجو برای یافتن جسدها ادامه دارد