مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-07بين الملل

قرارداد سرمایه گذاری 45 ساله روسیه در بندر لاذقیه سوریه


یک شرکت روسی با سوریه قرارداد سرمایه گذاری 45 ساله در بندر لاذقیه سوریه از جمله یک پروژه 6 ساله ساخت هتل 4 ستاره در سایت جول جمال لاذقیه امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم ، شورای شهر لاذقیه مهم ترین بندر سوریه در شمال غرب این کشور روز چهارشنبه با شرکت روسی سینارا انت قرار داد سرمایه گذاری احداث تاسیسات گردشگری چهار ستاره در سایت جول جمال را امضا کرد.

این قرارداد  با هدف ساخت یک مجموعه توریستی 4 ستاره شامل بیش از 300 اتاق هتل  توسط  حسین خالد زنجرلی رییس شورای شهر لاذقیه  و دیمیتری اوپارین مدیر عامل شرکت روسی سینارا انت و با تایید محمد رامی مارتینی وزیر گردشگری سوریه به امضا رسید.

وزیر گردشگری سوریه پس از مراسم امضای این قرارداد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امضای این قرارداد در راستای تقویت روابط راهبردی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مردمی و فعال سازی زمینه های همکاری مشترک بین دو کشور دوست انجام شد.

مارتینی گفت: شرکت روسی همه تسهیلات را برای امضای موفقیت آمیز این قرارداد فراهم کرده است و درصدی از درآمد این پروژه شامل حال شورای شهر لاذقیه می شود و به توسعه شتابان گردشگری در سوریه کمک می کند، به ویژه که چندین شرکت روسی در بخش گردشگری سوریه سرمایه گذاری کرده اند و تابستان امسال شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سرمایه گذاری 45 ساله روسیه در بندر لاذقیه سوریه

قرارداد سرمایه گذاری 45 ساله روسیه در بندر لاذقیه سوریه