مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-07اجتماعي

نظارت 22 اکیپ بر ذبح دام های ویژه عید قربان در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به فعالیت 11 اکیپ ثابت و 20 اکیپ سیار گفت: در این اکیپ ها 20 دامپزشک، 38 بازرس بهداشتی گوشت و 17 ناظر شرعی بر ذبح قربانی های شهروندان نظارت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمودرضارسولی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان و انجام مراسم قربانی در این روز، دامپزشکی استان به صورت ویژه اقدام به اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی مردم می کند.

وی به انجام اقدامات و هماهنگی هایی لازم با سایر ادارات و سازمان های ذیربط در خصوص تشکیل، آموزش، تجهیز و ساماندهی 11 اکیپ ثابت و 20 اکیپ سیار اشاره کرد و گفت: در این اکیپ ها 20 دامپزشک، 38 بازرس بهداشتی گوشت و 17 ناظر شرعی بر ذبح قربانی های شهروندان نظارت خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان جلوگیری از مخاطرات بهداشتی و انتشار بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به خصوص بیماری تب هموراژیک کریمه کنگو را مهم عنوان کرد و افزود: مردم برای قربانی، دام های خود را از میادین عرضه دام زنده دارای پروانه بهداشتی تهیه و در کشتارگاه های استان ذبح کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان سعی دارد با تشکیل اکیپ های سیار در سطح شهرستان ها کشتارهای شهروندان را به کشتارگاه های استان هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 22 اکیپ بر ذبح دام های ویژه عید قربان در همدان

نظارت 22 اکیپ بر ذبح دام های ویژه عید قربان در همدان