مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 22:222022-07-06سياسي

قانونگذار انگلیسی: دوره جانسون دروغگو و متکبر به پایان رسیده است


عضو مجلس عوام انگلیس در واکنش به بحران پیش آمده در کابینه نخست وزیر این کشور گفت که دوره «بوریس جانسون» خاتمه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با بحران در کابینه بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس، یک عضو مجلس عوام این کشور گفت که دوره جانسون به پایان رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، زهرا سلطانه از اعضای حزب کارگر مجلس عوام انگلیس، از حوزه انتخاباتی کاونتری، چهارشنبه شب به وقت تهران در واکنش با موج مخالفت ها با نخست وزیر انگلیس و استعفای وزرای کابینه گفت: دوره بوریس جانسون به پایان رسیده است.

دروغگویی، قانون شکنی و تکبر او سرانجام  اورا گرفتار کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش کرد که قانونگذاران ارشد محافظه کار انگلیس بعد از ظهر چهارشنبه به وقت محلی در داونینگ استریت جمع شده اند تا به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس بگویند که باید در پی استعفاهای پیاپی وزرا از دولت استعفا دهد.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز در این باره  گزارش کرد که شمار مقام هایی که از کابینه بوریس جانسون استعفا کرده اند به 31 نفر رسیده است.

در همین حین، رابرت جنریک وزیر سابق دولت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، جانسون در هدایت این کشور در مسیری که نیاز است، شکست خورده و باید استعفا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار انگلیسی: دوره جانسون دروغگو و متکبر به پایان رسیده است

قانونگذار انگلیسی: دوره جانسون دروغگو و متکبر به پایان رسیده است