مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-06اقتصادي

طرح ملی ترویج کارآفرینی و تور فناوری در کشور اجرا می شود


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به طرح ملی ترویج کارآفرینی و تور فناوری، گفت: بر اساس این طرح از 30 هزار دانشجو با پرداخت یک میلیون تومان به هر نفر برای شرکت در دوره های مهارت ورزی و کارآفرینی حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست مدیران مراکز رشد واحدهای فناور کشور، با اشاره به شعار سال گفت: تولیدی مد نظر است که اشتغال آفرین، دانش بنیان و مبتنی بر نیازهای کشور باشد؛ در همین راستا ما 5 راهبرد اصلی را در معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی ما تکمیل و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است، تصریح کرد: جایگاه مراکز رشد در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور ویژه است و به نوعی بین مراکز دانشگاهی و پارک های علمی و فناوری واسط هستند.

خیرالدین گفت: سیر تکاملی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری به گونه ای است که باید حتما در مجموعه های کشور مرکز کارآفرینی و نوآوری شکل گرفته باشد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: در بند ت قانون جهش تولید دانش بنیان به وزارت علوم و وزارت بهداشت اجازه داده شده است که پردیس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی ترویج کارآفرینی و تور فناوری در کشور اجرا می شود

طرح ملی ترویج کارآفرینی و تور فناوری در کشور اجرا می شود