مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-06سياسي

عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده های دامی ضعیف است


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تامین نهاده های دامی که کشور را با چالش مواجه کرده به شدت گلایه کرد و گفت: - شهباز حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: امروز نشست هم اندیشی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با مجمع نمایندگان استان در خصوص مسائل و مشکلات بخش کشاورزی برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در این نشست پیشنهادات بسیار خوبی از سوی کارشناسان، معاونان و مدیران مجموعه جهاد کشاورزی ارائه و در هر بخش نمایندگان مجلس پاسخگوی مشکلات این حوزه شدند.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد در سفر هیئت دولت به استان کرمان به بحث قنوات و همچنین اختصاص بودجه تحقیقاتی برای مشکل آفات بخش کشاورزی در نظر گرفته شود.

 حسن پور از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تامین نهاده های دامی که کشور را با چالش مواجه کرده به شدت گلایه کرد و افزود: این ضعف عملکرد وزارت جهاد کشاورزی  در بحث نظارت بر واردات نهاده های دامی بسیار  مشهود است.

 وی بیان داشت: خوشبختانه در استان کرمان با همکاری بانک رسالت در بخش جوجه ریزی و افزایش تولید مرغ اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است که به عنوان یک کار مهم و با ارزش باید از تمامی دست اندرکاران این حوزه و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده های دامی ضعیف است

عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده های دامی ضعیف است