مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-06ورزشي

مجوز جدید سفر لنج های سنتی بوشهر صادر شد


استاندار بوشهر از صدور اولین مجوز سفر لنج‎ های تجاری در سال 1401 خبر داد و گفت: سفر شناورهای سنتی از اواخر هفته آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین تجلیل از اعضا تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان، از افتخارآفرین این تیم قدردانی کرد و اظهار داشت: از همه دست اندرکاران تیم شاهین عامری تنگستان در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان قدردانی می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه در موفقیت تیم شاهین عامری تنگستان نقش داشته اند گفت: از بازیکنان، سرمربی، کاپیتان، کادر فنی و مدیریت تیم شاهین عامری تنگستان قدردانی می شود.

وی با اشاره به ارزش موفقیت با تلاش و مجاهدت تصریح کرد: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با وجود اینکه دشمن از نظر تجهیزات و حمایت ها در موقعیت ویژه ای قرار داشتند ولی رزمندگان با مجاهدت و با ایمان لایزال الهی پیروز میدان شدند.

محمدی زاده شیرینی، پیروزی و موفقیت با مجاهدت را با اهمیت دانست و بیان کرد: رزمندگان و شهدا با مجاهدت، فداکاری و ایثار پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله به دست آوردند و موفقیت تیم شاهین عامری در صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان هم با  مجاهدت صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جدید سفر لنج های سنتی بوشهر صادر شد

مجوز جدید سفر لنج های سنتی بوشهر صادر شد