مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-06اقتصادي

نوری: بازرسان استاندارد کم فروشی نازل های سوخت مایع را کنترل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل استاندارد استان تهران، عباس نوری اظهار داشت: در جریان بازرسی بازرسان استاندارد از نازل های جایگاه های سوخت مایع استان مشخص شد در سه ماهه نخست سال جاری فقط کمتر از یک درصد از نازل ها، - مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بیش از 99 درصد از نازل های بنزین در استان تهران، استاندارد هستند و شهروندان باید هنگام سوخت گیری، به برچسب های استاندارد نصب شده روی نازل ها توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل استاندارد استان تهران، عباس نوری اظهار داشت: در جریان بازرسی بازرسان استاندارد از نازل های جایگاه های سوخت مایع استان مشخص شد در سه ماهه نخست سال جاری فقط کمتر از یک درصد از نازل ها، با الزامات استاندارد انطباق نداشته و برای رفع نقص از چرخه مصرف خارج شده اند.

وی با اشاره به آزمون فصلی هر نازل، چگونگی رفع نقص نازل های غیراستاندارد را توضیح داد و گفت: اگر نازل مورد نظر امکان اصلاح داشته باشد، توسط واحد مهندسی شرکت نفت اصلاح و پس از تأیید در آزمون مجدد، برچسب گذاری و در غیر این صورت نازل از چرخه مصرف خارج می شود.

این مقام مسوول همچنین به تشریح چگونگی برچسب گذاری و آزمون نازل های بنزین پرداخت و ادامه داد: ابتدا آزمونگر به صورت چشمی صفحه نمایش تلمبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: بازرسان استاندارد کم فروشی نازل های سوخت مایع را کنترل می کنند

نوری: بازرسان استاندارد کم فروشی نازل های سوخت مایع را کنترل می کنند